ראש עיריית אשקלון: "להפסיק את עבודתם של העובדים הערבים בעיר"

    דוד לזר No Comments on ראש עיריית אשקלון: "להפסיק את עבודתם של העובדים הערבים בעיר"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ההסלמה החמורה ובעקבות הטבח הרצחני שאירע אמש בבית הכנסת 'בני תורה' בהר נוף- הודיע הבוקר (רביעי) ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, להפסיק לאלתר את עיסוקם של העובדים הערבים העובדים בשירות העירייה.

    שמעוני אמר כי הוא החליט כך בשביל "להגביר את הביטחון האישי אצל ההורים, הילדים והצוות החינוכי. אנחנו נמשיך לעקוב בדאגה אחר המתרחש וניתן מענה מידי לכל פנייה".

    אמש כתב שמעוני ברשת החברתית כי "נוכח הידרדרות נוספת במצב הביטחוני, קיימתי הערכת מצב מול גורמי הביטחון, בסיומה הוחלט לתגבר החל ממחר בבוקר את נוכחות השוטרים ואנשי השיטור העירוני בפתיחת גני הילדים ובתי הספר ובתום יום הלימודים, בדגש על מוסדות חינוך הסמוכים לאתרי בנייה. נמשיך לעקוב בדאגה אחר המתרחש ולתת מענה מיידי לכל פנייה, במטרה להבטיח את שלום וביטחון ילדינו".

    משרד הביטחון מסר בתגובה: "משרד הביטחון ממגן מזה שנים רבות מוסדות חינוך וגני ילדים ביישובי הדרום ובעוטף עזה. על פי הנחיות גורמי הביטחון, כל המועסקים במיגון באמצעות קבלנים אזרחיים, הינם אזרחי ישראל בעלי תעודת זהות כחולה, שקיבלו אישור מיוחד ממשטרת ישראל לעבודה במוסדות חינוך, ובסביבת ילדים".



    0 תגובות